Menedżerowie w swojej pracy regularnie doświadczają presji ze strony zespołu, domagającego się często rzeczy niemożliwych do spełnienia. Odmawiając swoim pracownikom i realizując równocześnie cele firmy, czują się często winni lub bezradni. Nikt lepiej niż menedżer nie zna bólu przekazywania trudnych i niepopularnych decyzji i egzekwowania wyznaczanych zespołowi zadań. Nikt lepiej niż menedżer nie wie, jak to jest mieć w zespole marudę, gadułę i krytykanta.
Aby uniknąć wypalenia i frustracji, zadbać zarówno i siebie jak i o motywację i zaangażowanie swoich pracowników, warto mieć gotowe narzędzia i scenariusze radzenia sobie z trudnymi rozmowami w zespole.
Szkolenie „Trudne rozmowy z pracownikami” uczy jak rozmawiać w trudnych sytuacjach. W czasie ćwiczeń utrwalane są najważniejsze sposoby asertywnej komunikacji, scenariusze prowadzenia rozmów motywacyjnych, „odtruwanie” pracowników, opracowywany jest algorytm karania i nagradzania. Program szkolenia ma na celu nie tylko wyposażenie menedżera w konkretne, gotowe rozwiązania, skuteczne w czasie prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami, ale także zadbanie o jego motywację i wiarę w siebie w konfrontacji z zespołem i trudnymi sytuacjami w codziennym zarządzaniu. Uczestnik szkolenia kończy je wyposażony w nową wiedzę, nowe strategie i rozwiązania oraz w materiały, do których będzie w przyszłości sięgał, przygotowując się do trudnych rozmów z pracownikami.
Jeśli:
- znasz ból przekazywania trudnych i niepopularnych decyzji,
- trudno Ci czasem egzekwować wyznaczane ludziom zadania,
- zdarzyło Ci się mieć w zespole marudę, gadułę, krytykanta,
na szkoleniu poznasz i przećwiczysz najważniejsze sposoby asertywnej komunikacji, nauczysz się określać swoje granice i odmawiać, pozostając w zgodzie ze swoimi wartościami.
W czasie szkolenia nauczysz się, jak przekazywać trudne decyzje, być asertywnym w słuchaniu i przestrzegać granic szefa. Dowiesz się, co jest Twoją motywacją do działania z ludźmi oraz czy ważniejsza jest dla Ciebie w zarządzaniu orientacja na zadania czy pracowników. Trudne rozmowy to kontekst zarządzania każdego szefa. Ważne, aby nauczyć się i stosować techniki minimalizujące koszty współpracy z pracownikami. To jest możliwe, weź udział w szkoleniu, aby się tego nauczyć.
Każdemu menedżerowi zdarza się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami. Naturalne jest, że pracownicy wywierają presję, domagając się rzeczy niemożliwych do spełnienia.
Zdarza się, że menedżer czuje się wtedy winny lub bezradny, odmawiając podwładnym.
Program szkolenia:
- Asertywny szef i asertywna komunikacja
- Jak przekazywać trudne decyzje
- Trudny rozmówca: złośnik, gaduła, krytykant
- Przezwyciężanie oporu pracowników
- Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych
- Stawianie granic i sztuka odmawiania
- Algorytm karania i nagradzania pracowników
Szkolenia prowadzimy w systemie hybrydowym – można uczestniczyć na sali szkoleniowej lub online. Podczas zamawiania wybierz i wpisz w uwagach: „online” lub „Warszawa”.
Trener prowadząca:
Urszula Grabowska-Maleszko
„Z pasją pomagam Klientom wypracowywać rozwiązania skrojone do ich potrzeb”
Dowiedz się więcej: obejrzyj film
To także może Cię zainteresować: