W dniach 8-9 i 31 sierpnia w Akademii Tańca i Baletu FRU w Gorzowie Wielkopolskim odbyło się autorskie szkolenie pani Urszuli Grabowskiej – Maleszko „Akademia Obsługi Klienta. Efektywna komunikacja w profesjonalnej obsłudze klienta.”
Szkolenie zostało przygotowane z najwyższą starannością – warsztat poprzedziły rozmowy telefoniczne, mające na celu zbadanie potrzeb firmy z mojej perspektywy oraz wideokonferencja, podczas której pani Maleszko poznała środowisko pracy z perspektywy moich pracowników. W dniu szkolenia otrzymaliśmy materiały – workbooki, przygotowane specjalnie na użytek naszego szkolenia, które skutecznie porządkowały poruszane treści, a które na tę chwilę stanowią nasze notatki, do których z całym zespołem chętnie wracamy (tzw. „Książkę Obsługi Klienta”).
Już po dwóch dniach pracy warsztatowej pojawiły się pierwsze efekty m.in. ciekawość i chęć wykorzystywania w praktyce technik omawianych na warsztatach, ale także wysoki poziom motywacji całego zespołu. Zrodził się też wspólny, profesjonalny język, który ułatwił zarządzanie procesami związanymi z obsługą klienta. Po pierwszej części szkolenia nastąpiła dwutygodniowa przerwa, w czasie której wykorzystywaliśmy zdobytą wiedzę w praktyce. Zakończeniem szkolenia był warsztat kompetencyjny, który odbył się 31 sierpnia, a który pozwolił ugruntować nową wiedzę i umiejętności.
Z czystym sumieniem polecam Maleszko.edu – pani Urszula Grabowska- Maleszko jest profesjonalistką i wspaniałą osobowością. Ponieważ szkolenia przełożyły się na podniesienie jakości obsługi klienta, warsztat zamawiał będę cyklicznie.